fredag 10 december 2010

Testar att maila ett inlägg!

I natt så överraskade min sambo mig med att krypa ner i sängen, ta min hand och lägga den på sin plaskvåta & nyrakade mus.
En helt klart trevlig överraskning i vardagen.

Vi låg och kysstes och kramades länge, samtidigt som vi hetsade upp oss med att smeka varandra.

Efter ett tag bad jag henne att ställa sig på knä över mitt ansikte. Hon var inte svårövertalad. Det är underbart att slicka en nyrakad och riktigt våt mus. När hon började orma sig och ville kliva av så höll jag fast hennes ben så att hon inte kom undan, och fortsatte att slicka till hon kom i ett vrål.

Helt underbart för både henne och mig.

Vi avslutade med att hon lade sig på rygg med benen på mina axlar och sedan tog jag henne hårt och fort. Hon hann komma igen innan jag tömde mig djupt i henne.

I bland är vardagen inte så tokig trots allt. :)

/HUGGE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar