tisdag 12 oktober 2010

Helgnöje

Hejsan alla två som följer denna blogg! :o)

Helgen var full av roliga aktiviteter och lite sex.
Jag och tjejen for iväg på en kortare resa inom sveriges gränser.
Vi har ätit & druckit gott och bara njutit av livet.

Efter att vi kommit fram så tog vi en öl i baren innan vi gick till rummet och bara tog det lugnt.
Rummet låg på bottenplanet och var fint, samt att det hade ett stort panoramafönster ut mot gården. Så det var mycket insyn.
Efter att vi suttit med en drink och pratat en stund så tryckte min sambo ner mig i sängen och började suga av mig. Sjukt skönt var det. Var extra pirrigt eftersom det fanns en viss risk att någon kunde se oss.
Efter en stund så kände jag att jag höll på att komma, så jag försökte "putta" bort min tjej. Men hon lade sig tyngre över mig och sög ännu intensivare. Och snart så kom jag i en explosion, hon vred undan huvudet och jag sprutade en kaskad över mina kläder, i hennes hår och ansikte.

En bra början på en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar