torsdag 7 oktober 2010

Update 2 - Lista, invigning av alla rum + webcam sex

Vi har haft en vild och skön sommar. Så nu har vi tagit ett rum till, plus att jag får lägga till balkongen på listan.
När vi hade sex på balkongen så hade vi samtidigt vår laptop med trådlöst internet och webcam på med en kille som åskådare. Häftigt.

När jag knullade min kvinna i köket så böjde jag henne fram över matbordet. Så när jag tog henne bakifrån så såg jag rätt in till grannarna. Spännande!!

1. Hallen.
2. Hallen i uthyrningsdelen.
3. Styvdotterns rum.
4. Sonens rum - klart!
5. Toaletten.
6. Köket - klart!
7. Badrummet.
8. Vardagsrummet - klart, vi hade sönder soffan samtidigt. ;)
9. Vårat sovrum - klart, och detta rum inviger vi om och om igen. :)
10. Balkongen - klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar